godmorgon godmorgon hör fågla sjunga glatt god mordon i kör :d

hejsan svejsan.
jag har precis vaknat hos aliciaasvenssondahlsyster. igår så hade vi lite eventyr famför oss vi cyklade t sisjön för att köpa gordis o dricka, då sa vi båda vid detta tillfället så skulle man ha moppe haha alicia får det som ett halv år :)
iallafall så såg vi på en jätte bra film i såg pretty women wii lööve och åt jätte god mat som alicias mamma lagade (hon är kock) .
idag ska vi på bio vi ska på the bounty hunter , den värkar bra heheh. vi har endå grattis biljetter så det spelar ingen roll haha. skriver ikväll :D

alicia svennson dahl.
har känt dig hela livet a aså 13 år helt otroligt.
du är den som ställer upp t 100 % .
hahh när vi var små så bråkade vi om allt HAHHAHHA
du e min ängel på jorden o jag älskar dig otroligt mkt.
systrar livet ut ,
berta (L) bertil
pussssss



BILD SEN I SOMMRS (L)




Kommentarer
Postat av: ally

åh älskling. du är guld värd!

jag älskar dig otroligt mycket.

haha historian om kladdkakan : inte för mycket kakao

nej mer ! hahaah

du är bäst ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-04-24 @ 22:24:35
URL: http://aesd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0