SKA TILL ALLY SNART .

hehe idag hat varit skumdag haha.
det började med att lovisa o ja fattar inte de dära med vattenindianer , haha peter vi ska fatta någon gång jag lovar :DD
& så var kasper på vårana skola o hälsa på !!
du måste komma tillbaka vi saknar dig redan wwiiee :)
just nu så sitter jag här o försöka skriva med iskalla fingrar
& ska i väg JAG SKA T ALLYY snart i missu !
jag ska vara med henne hela helgen :)
det komer bli underbart :D
återkommer under helgen
puss hej <3
bjuder på bilden :DD
" förlåt för allt jag mår inte bra igenom detta "
loveu

Kommentarer
Postat av: lovisa

det har inte hänt ngt va? :(

isf måste du komma & prata med mig okej?..

älskar dig elin! :D



haha, den frågan var fett komplicerad men jajaaa vi fattade ju tillslut........ HEHEHHE.

we heart kasper<333333333333

2010-04-24 @ 15:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0