HÄLLEVIK :D

hejsan bloggen har inte uppdaterat på länge nu för jag har varit på det underbar hällevikstrand/solid i 1 och 1/2 :D
första veckan så borde jag på solid i en i en liten stuga fast jag satt på lovisas hoj och cyklade ditt och tilbaka när jag skulle sova och äta :D
sen vecka 28 var jag hos lovisa mån,tis och onsdag fast då sov jag där :)
jag kan bara säga att det var helt fantasktist på hällevik/solid <3
tack för allt lovisa du har gjort så jag fick 1 och en halv vecka till den bästa :)
nya vänner har jag fått lärt mig åka " gummibåt och segelbåt"
haahahaha inte riktigt men endå jag lär mig snart :D
här har ni en låt som är en slacks dråg :)
när jag lyssnar på den längtar jag tillbaka :(
tack för allt älskar dig <33

Kommentarer
Postat av: lovisa

bästa veckan seriöst.

haha, har inte skrattat så mycket på sjukt länge :O

känns tomt däruppe utan dig, jag älskar dig!

du är välkommen upp ännu mer, & förlåt att det inte blev längre :(<33333

2010-07-17 @ 15:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0