hejdå mölndal hej solid/hällevikstrand

igår och idag har jag varit med adelinaälskling :D
jag sov över hos henne från torsda till fredag , hon har ju en sjö jätte nära där hon bor så vi solade på hennes antan och sprang ner och badade :D
tack för dagarna adelina och du får ha det toppenbra kroatien och lova att ringa mig så fort du kommer hem , jag saknar dig redan :( <3
ilyy <333
imon åker jag till orust och kommer vara där i 2 veckor så jag kommer inte ha ngn dator, jag har mobil bara att smsa :D
är på lovisas lang vecka  28 :D:D:D:D
pusss hej

Kommentarer
Postat av: linnea

trevligt att vi typ inte kommer träffas på hela lovet :( <3

2010-07-08 @ 09:14:23
URL: http://homiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0