Göteborgsvarvent :d

hejsan bloggen . jag har inte lagt ut några inlägg på länge nu :( så här kommer ett :D
igår så var det skola som vanligt med massor med värme :DDDD
vem älskar inte värme allså ! ja linnéa & lovisa & leia & adelina skulle beskriva hur mycket vi älskar sommaren så vi gjorde en jätte fiiiiiiin teckning till våran musiklärare som ja hoppas att den kommer sitta kvar i musiksalen :)
och sen på kvällen så stack jag o maja till stensjökrog och åt en mumsig pasta ;*
idag lördag skulle ja och maja vara funktionär på Göteborgsvarvet . vi skulle plocka ut femtioåttatusen medaljer ur plast och lådor :o
ni fattar inte hur jobbigt det var , det var typ 29 grader och vi var tvungna att ha tjocktröjor på oss så man såg att vi var funktionär
sen skulle vi dela ut ALLA medaljer till dom som kom i mål :D
både jag o maja fick svettiga varma kramar av dom när vi lämnade medaljerna :o
myys :(
tack för dagarna maja (L)
ily <3
me nu ska jag vara sosial mot mina gäster :d <3
kommer bilder ...
imon SÅ kanske jag ska vara med bella :D
om hon kommer hem från sitt land :D
ily <3
dåååå bilr det bilder :D

Kommentarer
Postat av: Majaa

så jäävla kul asso, bara synd att det va SÅ varmt och att vi fick ha tjockisar på oss :( men bästa dagen älsk :) <3

2010-05-22 @ 22:59:23
URL: http://majaaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0