LISEBERG MED NEA O ADDE :D

helluu :D
idag har jag köpt guldpass t liseberg det kommer bli den bästa sommaren ever .
iaf jag var på lisse med nea o adde idag det var askul , det var första ggr i år jag var där.
HAHHAHAHAH ni skulle sätt mig på 3D-filmen som var ny jag hållde på att kissa på mig aså , adelina ba ta på dig glasögonen dåå fjant.
sen när vi skulle hem så passade vi på att ta flumride tre ggr vi blen piissssseeeblöttta !!
aja det var jätte roligt . måste göras om :D
nu sitter jag här hos adelia o har precis ätit nåågon go tacosak , tack anne :)
och vi ska ut o bada i hennes sjö , hum.. jag kommer säkert inte komma i aså det är fett kallt , det kommer
saknar dig darling :*
.


Kommentarer
Postat av: Majaa

skulle inte fidde med?? :s hon typ börja leta efter er o allt :o SES I MOOOON PÖÖÖSS! <3

2010-05-08 @ 12:55:20
Postat av: adelina

DORIS (L) MEJ PÅ BILDEN ..

saknar dej busis .. ;''c

PUUUUUUSS på dagen eliin , ily <3

2010-05-25 @ 19:30:11
URL: http://adelinatheolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0