stan med linnéa o lovisa :D

hejsan svejsan .
nu har jag precis kommit ifrån teven jag har kollat på winter det var sådär :o
iaf idag har jag varit på stan med lovisa o linnéa myys.
jag hittade en klänning som jag skulle ha på skolavslutningen o det gjorde även linnéa :D
lovisa hittade en jätte fin byxdress på zara :)
efter vi hade gått i affärer såå var vi jääättee hungriga så vi skulle försöka hitta ett ställa att äta på. men det var svåårt tydligen haha vi gick runt o kollade i ungefär 8749837429 många restauranger innan vi kom på att vi kunde äta på det bästa kycklingsallads cafét o det var tintin. så där satte vi oss å åt , MUMS :D
efter jag hade kommit hem så var jag ute med sima o skeata , precis det gick as bra , hosthos !!
aja pusss hej tack för den underbara dagen på stan lovisa o linnéa . älskar er (L)

Kommentarer
Postat av: loviiisa

HAHHAHAHHAHA 8749837429 det var seriöst så många ju :(

era klänningar är ju fan aaaasfina :o

du ska sk8a me mig oxå föfaaaan, älskar er :D<3333333

2010-04-27 @ 20:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0