WIIIIIIIIE JAG ÄR BÄÄÄST (y)

hej bloggen :d
idag har jag varit duktig idag har elin sprungit 4.1 km men victoria (maja)
ska göra detta varje torsdag har jag bestämt haha :D
så nu blir det roligt jag ska göra engelska o matte jippii...
smsa gärna de gör inget om ni stör hehe (L)
__________________________________________________________________
p.s fan vad svårt de e att sluta gråta när en underbaraste är borta
när du inte finns hos mig längre
du gjorde mig alltid lycklig o glad
du var alltid glad
tills den idiotiska 12 jauari kom in o du försvann

Kommentarer
Postat av: lovisa

gumsinumsiälsklingselin, det blir bättre snart ska du se :)

finns alltid & det vet du! <3

2010-04-15 @ 19:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0