chillihjertapeppar

hej
när kommer ett kort inlägg för jag o bella ska se påå film :D
idag har jag gått o väntat tills klockan 4 för då ringde bella . hon hade varit o shoppat med sin mamma i frölunda.
hemma hos henne så hade vi lika roligt som vanligt . först så visade hon sina kläder o skor hon hade köpt. allt var superfint. sen blev det stutsmatta asroligt asåå :)
jag en tåtlänk o en klännig av henne, som var förtidig födelsedagspresent . hahahah jag ville inte ha den än men hon hållde upp den så jag kunnde inte gör ngt hahha ;D
O NI MÅSTE KOLLA BELLAS BLOGG : iisabellealexandra.blogg.se !!!!
tack iaf det var jätte fint puusss sötan ;*
här kommer en liten mysbild på mysbella.



ALLA SOM TYCKER ATT JAG SKA HA PÅ MIG MINA KARTBYXOR PÅ KARTPROVET PÅÅ MÅNDAG KOMENTERAR !! :DDDD
HAHAHHAHAHHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHA
AGAGAGAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


Kommentarer
Postat av: Majaa

JAAAAA DU MÅSTE JU HA DOOOM! :D <3

2010-05-02 @ 12:51:58
Postat av: bella

jjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaa

2010-05-03 @ 19:23:49
URL: http://iisabellealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0