ISABELLE 14 ÅR (L)

denna helg har jag varit med bellabus :D
i fredags så åkte vi hem till mig o bakade cupcakes till henne för att hon fyller 14 år på lördagen.
sen på kvällen så var det födelsedags middag för henne med hennes familj och hennes farmor & farfar. det var jätte mysiiigt . vi åt oxfelé med pommes o sås ( asgott )
efter maten så hoppade vi studsmatta o spelade ngt spel med hennes brorsor , bella var SÅ mycket bättre på de en mig kan jag säga er !
vi gjorde jätte mycket roligt men allt går inte att förklara hur rooligt vi hade jag har inte skrattat så mkt på länge:d
på lördagen så fyllde bella år såå nu är hon en liten fjoooortiis !
vi åkte in till liseberg och träffade emma o louise och deras klasskambrat :D
vi var kvar där tills 9 för då hämtade bellas pappa oss:)
så jag sovde över hos henne en natt till :D
tack för en toppen och super rolig helg med dig bella älsk <3
älskar dig(L)
här kommer lite bilder jag tog med min kamra , bella tog mest med sin kamra så vi hoppas att hon har lagt in bilder på sin blogg:D <3

Kommentarer
Postat av: bellaa

men mys vi hade (L)cupcaken va goda

2010-05-31 @ 18:21:07
URL: http://iisabellealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0